Teitä soneralaisia ei saa sitten mitään kautta kiinni... koittanut soittaa asiakaspalveluun, vikapuhelimeen...
Ongelmanahan on semmoinen, että tiistaina 4.5.2010 joskus klo 18 aikoihin en jostain syystä päässyt kämpilläni enää surffaamaan normisti netissä.
Minulle tuli tämmöinen vikailmoitus-sivu:
https://www4.sonera.fi/fibreWeb/fibre/s ... roller.jpf
ja kun klikkasin sivulta eteenpäin, tuli tämä vikailmoitus:
https://www4.sonera.fi/fibreWeb/fibre/s ... Forward.do
Muille sivuille en pääse selaimillani. Nettihän siis vaikutti toimivan tuolla soneran sivuilla, ilmeisesti, koska pääsin etemään sivustolla, sekä pääsin myös http://www.sonera.fi -osoitteeseen. Mutta minnekään muualle en pääse. Miten saan internetin taas normaalisti toimimaan?
Minun kämppikselläni taas netti toimii moitteettomasti niinkuin ennenkin. Joten ihmettelenkin missä nyt on vika? Taloyhtiökään ei vaivaudu vastaamaan puhelimeen. Vuokrani olen maksanut tunnollisesti, eli mikään semmoinenkaan ei voi olla kyseessä.
Koitin siis soittaa teidän asiakaspalveluun, sekä vikapalvelunumeroon, mutta sain vain vastaani puhuva pää-automaatin joka kerta. Tämä soneran nettiyhteys kuuluu vuokraan kiinteänä, joten en ole kovin perillä sen liittymätyypeistä ym, mitä nämä automaattipalvelut kovasti koittivat kysellä joka kohdassa. Samoiten liittymä ei ole minun nimellä rekisteröity, koska se menee jollain kuviolla taloyhtiön kautta, joten puhuvalle päälle puhelimessa antamani tiedotkaan eivät hyödyttäneet.
Tarvittaessa annan tarkemmat tiedot taloyhtiöstä jne jos teette niillä tiedoilla jotain.
ystävällisin terveisin,
Joonas
Tornio
Sivu 1 / 1
Oletko missään vaiheessa rekisteröitynyt Laajakaista Extran käyttäjäksi? Ellet ole ja se ei onnistu selaimella (kuten kuvat kertovat), on ainoa mahdollisuus tehdä rekisteröinti Asiakspalvelun kautta numerossa 0200 17000.
Jos olet rekisteröitynyt käyttäjäksi, sinulla on silloin liittymälle käyttäjätunnus (muotoa kaytta-2) ja ainakin yksi liittymän mukana tullut sähköpostiosoite. Tässä tapauksessa kyseessä on vikatilanne ja liittymästä pitäisi tehdä vikailmoitus eli soitto Vikapalvelun numeroon 0206 90101 tai Omien sivujen Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeella. Kirjautuminen Omille sivuille liittymän käyttäjätunnuksella ja salasanalla.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Jos olet rekisteröitynyt käyttäjäksi, sinulla on silloin liittymälle käyttäjätunnus (muotoa kaytta-2) ja ainakin yksi liittymän mukana tullut sähköpostiosoite. Tässä tapauksessa kyseessä on vikatilanne ja liittymästä pitäisi tehdä vikailmoitus eli soitto Vikapalvelun numeroon 0206 90101 tai Omien sivujen Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeella. Kirjautuminen Omille sivuille liittymän käyttäjätunnuksella ja salasanalla.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.