Laakaistayhteyteni ei toimi. Välillä ADSL -valo modeemissani palaa muutaman minuutin ja nettiä pystyy käyttämään (max 3 min) mutta sitten yhteys katkeaa ja ADSL -valo alkaa välkkymään tai sammuu kokonaan. Tämä on jatkunut jo kaksi viikkoa.
Kaiken olen tehnyt mitä Soneran sivuilla on sanottu mutta mikää ei auta... ongelma ei näytä olevan omissa laitteissani. Olen myös täyttänyt vikailmoituksen viime sunnuntaina... Soneran sivujen mukaan siihen vastataan samana päivänä tai seuraavan työpäivän aikana... näin ei tapahtunut. Soitin Tiistaina Soneralle ja siellä käskettiin odottamaan... sitten ei ole kuulunut mitään. Hoidetaanko tätä minun keissiäni edes? Alkaa kärsivällisyys loppua kun mitään ei vaikuta Soneran päässä tapahtuvan. Maksavaa asiakasta ei palvella. Voisihan tässä odotella lisää mutta kun sitä yhteyttä oikeasti tarvitsisi, sen takia se on hommatukin.
Turhasta en halua maksaa... miten saan kompensaatiota? Korvausta siitä että palvelu, josta on maksettu, ei toimi? Pitää kysyä Kuluttajasuoja Virastolta...
Pääsisi edes Elisan sivuille...
PS. Asiakas numeroa en tiedä koska yhtäkään laskua ei vielä ole tullut. Yhteys hankittiin 29.7. eli se toimi viikon ajan on sitten ollut kaksi viikkoa toimimatta.
Sivu 1 / 1
Jos lisäät liittymäsi numeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa laajakaistaliittymäsi tilan ja vastata tarkemmin ongelmaan liittyen. Numero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Laajakaistaliittymän numero ilman väliviivaa eli muotoon 333123456.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Osaatko Tapio lukea?
"Asiakas numeroa en tiedä koska yhtäkään laskua ei vielä ole tullut"
"Asiakas numeroa en tiedä koska yhtäkään laskua ei vielä ole tullut"
Liittymäsi 333-alkuinen liittymänumero mainitaan todennäköisesti Sonera Laajakaista ADSL -liittymäsi tilausvahvistuksessa. Tilausvahvistus toimitetaan asiakkaalle normaalisti joko postitse tai asiakkaan toivomaan sähköpostiosoitteeseen.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.