...Tai jotain vastaavaa.
Tilanne: Muutin ja sovin netin siirrosta, Minulle sanottiin että siirto on tehty 3.9, jopa 2.9 sain vielä viestinkin että muistathan että laajakaista aukeaa huomenna.... No Nyt on 4.9, ja yllätys yllätys netti ei toimi. Vika-automaatti vai mikä lie huomaa että jossain on vikaa, mutta mihinkäänhän en näin illalla saa yhteyttä. netti ei toimi, modeemissa ei pala dsl-valo..
Kysymyksiä:
1.Jos liittymä on luvattu toimittaa tänään, niin miksi niin ei tapahtunut?
2.Jos automaattikin huomaa että jossain on vikaa, (oletetaan että asennus on tehty), niin miksei asentaja ottanut minuun yhteyttä kysyäkseen esim. onko modeemini päällä? Koska minulle luvattiin toimiva netti päivämäärälle 3.9! Eli tosiaan soitin tuonne automaattiin ja se osasi kertoa että netti ei toimi....
3.Tässä on tosi kiva selvitellä että onko modeemissa vikaa (oletettavasti ei), kun ei tiedä onko liittymää kytketty tähän osoitteeseen millään tavalla?
4.Jos liittymä on kytketty, miksei minulle tullut ilmoitusta siitä? Ja miksi asentaja ei ole tutkinut toimiiko yhteys?
5.Tämäkö on hyvää asiakaspalvelua?
6.Pitääkö minun vielä maksaa netistä, vaikkei se edes toimi?
7.Missä on se 24h asiakaspalvelu, jonka pitäisi auttaa?
Täytyy sanoa että kyllä vaihtuu palveluntarjoaja jos ei ala netti kohta toimia.. Ihan sama onko pitempi aikainen sopimus, niin jos on mahdotonta toimittaa liittymää sovittuun ajan kohtaan mennessä tai edes ilmoittaa mahdollisista ongelmista, niin uskon että löytyy tapa purkaa tämäkin sopimus. Ja mistä voitte veloittaa kun sitä nettiäkään ole missään...
"Huom! Mikäli liittymästä tehdään vikailmoitus ja vianselvityksen myötä asentaja toteaa vian jäävän loppukäyttäjän laitteisiin, veloitamme maksullisesta asentajakäynnistä. " <--- Voi hyvänen aika sentään. Onko jotain mistä ette maksuta? Ja mitä jos vika onkin teillä? Sittenkö olen vain tyytyväinen? Kuulostaa oikeasti aika turhalta..
Samoin tämä: "7.Varmista, että modeemissasi on uusin ohjelmistoversio. Mikäli modeemiin on tarjolla ohjelmistopäivitys, asenna se. " <--- Öö hemmetin hyvä ratkaisu ongelmaan että netti ei toimi.... Varsinkin ku ei ole nettiä millä tuon lataisi... Ja toisekseen että kun ennen muuttoa toimi ihan hyvin ilman mitään päivityksiä...
Alkaa tuntua tosi järjettömälle tämä koko touhu.
Onko oikeasti liikaa vaadittu että jos sanotaan milloin netin tulisi toimia, että asentaja vaikka tarkastaisi että se toimii? Säästyisi yllättävän paljon vaivaa. Ja itse päättelisin että jos nyt asennus on "tehty", niin ei ole mitään tarkasteltu, kerran automaattikin huomaa vian linjassa... Saas nähdä mitä tästä tulee vai tuleeko mitään.. Ja huomenna töihin...
Sivu 1 / 1
No sain yhteyden asiakaspalveluun: Joo kyllä se pitäs olla eilen asennettu, mutta täällä näkyy ettei sitä ole asennettu... Soittelen sinulle kohta, kunhan selvitän asiaa. Ja mitään ei oo kuulunu... kohta 2h menny....
Jee, nyt se toimii!!!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.