Edelleenkään laajakaista ei toimi niin kuin on luvattu, jo nopeusLUPAUS ON 3-8Mbit/s välillä, miten meillä on voi olla useasti päivän mittaan 0,14-1,29, hyvin harvoin, muutaman kerran viikossa saattaa olla vähän yli 4, hitaan nopeuden lisäksi yhteys menee iltaisin jatkuvasti poikki kokonaan, monta kertaa. Ymmärtäisin tuon LUPAUKSEN, ettei koskaan mene alle 3.
Olemme avanneet yhteyden vasta syksyllä, jolloin oli heti aluksi jotain korjattavaa linjoissa.
Te ilmoititte, että teidän mukaan meidän modeemille tulee 6 mbit nopeus, mutta mihin ihmeeseen se voi sitten kadota ennen kuin tulee tietokoneeseen, joka on johdolla siinä modeemissa kiinni, johdon pituus ei ole metriäkään.
Kaikki johdot ovat uusia ja teidän lähettämiä, modeemi on myös teiltä tullut.
Haluan tähän vastauksen, että voiko tällaisen sopimuksen katkaista, koska te ette saa sitä toimimaan luvatusti.
Teen isohkojakin taittotöitä välillä kotona, eikä toiveitakaan, että tuolla 0,14 nopeudella niitä valmiita aineistoja voisi lähettää yhtään mihinkään.
Sivu 1 / 1
Hei Mutkala65,
Tein liittymääsi hieman muutoksia ja lähetin sinulle uuden modeemin takuuvaihtona. Kun saat uuden modeemin niin testaa yhteyttä vielä sen kanssa. Jos ongelma jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Kun olet tuon uuden modeemin saanut, niin palauttelethan vanhan laitteen meille asiakaspalautuksena osoitteeseen:
Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Toijala
Tein liittymääsi hieman muutoksia ja lähetin sinulle uuden modeemin takuuvaihtona. Kun saat uuden modeemin niin testaa yhteyttä vielä sen kanssa. Jos ongelma jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Kun olet tuon uuden modeemin saanut, niin palauttelethan vanhan laitteen meille asiakaspalautuksena osoitteeseen:
Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Toijala
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.