Skip to main content
Meillä on myrskyjen jäljiltä vieläkin netti poikki. Jo kolmatta viikkoa.. Mikä tässä oikein mättää? Tilattiin sitten toi nettitikku kun sanottiin että hyvin kuuluu kun ollaan kartan mukaan 3G alueella, vaan taidetaan sit olla kuitenkin liikaa puiden ympäröimänä, kun ei toimi 3G:nä vaan hidas kun mikä ja kaikkia sivuja ei suostu edes lataamaan.. Närkästys alkaa olemaan melkoinen.
Liittymästäsi on olemassa avoin vikailmoitus, joka on siirretty asentajien tutkintaan ja korjaukseen kentälle. Vikailmoituksen tiedoissa on mainittu, että kyseisen alueen asentajilla on myrskytuhojen korjauksien vuoksi työruuhkaa, joka on viivästyttänyt liittymäsi ongelman selvitystä.

Pahoittelut, että liittymäsi ongelman tutkinta on viivästynyt. Toivotaan, että ongelma saadaan selvitettyä mahdollisimman pikaisesti.

Nettitikun ongelmassa kannattaa käydä vielä läpi Ohjeet ja vinkit -sivullamme olevat ohjeet nettitikun hidastelutilanteisiin. Voit olla yhteydessä asian selvittämiseksi matkapuhelinyksikkömme vikapalveluun 0206 90101 (mpm(pvm), jos ongelma ei selviä ohjeen neuvoilla.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Kyllä nyt menee kohta hermo. Vieläkään ei ole tapahtunut mitään muutosta laajakaistan suhteen. Ei täällä nyt noin kauheesti voi ruuhkaa olla??

-kiukkuinen vaimo
Vieläkään ei mitään.. Kohta tarttee varmaan vaihtaa firmaa, kun ei tunnu asiat edistyvän.

Äääh!!
Loppukesän myrskyjen jäljiltä on edelleen korjauksia kesken. Tämä ei tietenkään paljoa lohduta, mutta et ole ainoa pitkästä korjauksen odotuksesta kärsivä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
yhteys palasi 1.9 ja meni taas tänään poikki.. kyllä on hianoo!!
Uudempi vikailmoitus on mennyt asentajalle tänä aamuna.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa