Laajakaista Extra 100/5 Rovaniemellä
Mikä ihme vaivaa kaapelilaajakaistaa Rovaniemellä? Ainakin Ylikylässä on katkoksia harva se päivä, mutta eilinen oli kaiken huippu! Koko illan laajakaista ei toiminut ollenkaan tai silloin kun se toimi, niin tuli vanhat modeemiajat mieleen 90-luvulta. Se oli hiiiiiiiiidas! Sama tahti jatkui tänä aamunakin.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.