Eli liittymä tilattu noin 2kk sitte ja kyseinen wlan reititin ostettu liittymän mukana 5 euron lisähintaan. Huomasin heti liittymän saatuani että wlan reititin hidastaa latausnopeuden ~100 megasta noin 14 megaan ja toimii muutenkin huonosti joten laitoin laitteen kaappiin pölyttymään ja jatkoin netin käyttöä suoraan kaapelimodeemilta jolloin nopeus oli oikein ja netti pelasi muutenkin hyvin.
Mutta nytten kuitenkin taloon on tulossa toinenkin nettiä käyttävä laite joten olisi kiva saada tämä kyseinen wlan-reititin toimimaan oikein ettei tarvitsisi aina kaapeleita vaihdella laitteiden välillä. Laitteen asetuksia ei ilmeisesti pääse ollenkaan vaihtamaan sen takia kun on teiltä hommattu joten en itse osaa sanoa onko laitteen asetuksissa jotain vikaa.
Tässä vielä kuvat nopeustesteistä reitittimellä ja ilman:
reitittimellä: http://i50.tinypic.com/5bpnp0.jpg
ilman reititintä: http://i49.tinypic.com/5cx3s1.jpg
Mistä johtuu??
Laajakaista Extra 100M/5M ja Zyxel P-2302HW-P1
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.