Skip to main content
Moi

Tuli tehtyä sopimus Sonera Laajakaista Extrasta tuossa 25.05.2010.
Alunperin tilaus piti tehdä netissä, mutta soitin asiakaspalveluun samalla hetkellä muusta asiasta ja minulle ehdotettiin että teen tilauksen samalla nyt asiakaspalvelun kautta. Sopimus tuli tehtyä ja kaikki meni hyvin, myöhemmin tuli tälläinen ongelma mieleen ettei minulle missään vaiheessa tarjottu WLAN-ADSL-modeemia mikä oli tarjouksessa samaan diiliin. Nyt laajakaista on kytketty mutta modeemi uupuu. Onko tämä nyt mahdollista saada jälkikäteen vai pitääkö siitä nyt sitten maksaa itsensä kipeäksi?
Tilattaessa liittymä sonera.fi - sivun verkkokaupan tai toisaalta Asiakaspalvelun kautta tarjouskampanjat eivät ole välttämättä samoja. Jos liittymä on tilattu ilman kaupan päälle luvattua ADSL-modeemia ja olet hyväksynyt tilauksen, en usko saat modeemia ilmaiseksi enää jälkikäteen. Olet todennäköisesti saanut jonkun muun edun modeemin sijaan tilatessasi liittymän Asiakaspalvelun kautta.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa