Hankimme asuntoomme Laajakaista Extran, jonka on mainostettu olevan erittäin nopea, myös monelle käyttäjälle samanaikaisesti. Ongelmana on nyt se, että miten kolme henkilöä voi käyttää nettiä samanaikaisesti kolmelta eri koneelta, jos tietokoneen tulee aina olla kytkettynä datapistorasiaan, ja toisen johdon pitää olla huoneistojoakamossa kytkettynä??
Kiitos jo etukäteen vastauksesta.
Laajakaista Extra/ Ethernet
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.