Skip to main content

Laajakaista Extra poikki Hyvinkää

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Onkos joku vikatilanne päällä,eilen napsahti linjat poikki klo 22.30 ja vieläkin kaapelimodeemin
valot vaan vilkkuu ja hakee linjaa
Veikkarista siis kyse.
Ai niin naapurilla sama homma ja sama liittymä joten Soneran päässä vika.
Edit
Näyttäsi huoltotyö alkavan 01.11,2010,ottikohan ne varaslähdön huollon puolella..

3 kommenttia

  • October 31, 2010
Juu ei tuo Cisco nouse verkkoon vaikka kuinka vilkuttelee valojaan..

  • October 31, 2010
Jaha,illaksi kotiin niinkuin Finnairin mainoksessa.
Eli nyt toimii taas,katkosaika oli 17 tuntia.

  • November 2, 2010
Hyvinkään Mäntylammella oli sunnuntaina 31.10. kaapelitevelisioverkossa vikaa. Vika oli ilmeisesti alkanut jo edellisenä iltana.