Onkos joku vikatilanne päällä,eilen napsahti linjat poikki klo 22.30 ja vieläkin kaapelimodeemin
valot vaan vilkkuu ja hakee linjaa
Veikkarista siis kyse.
Ai niin naapurilla sama homma ja sama liittymä joten Soneran päässä vika.
Edit
Näyttäsi huoltotyö alkavan 01.11,2010,ottikohan ne varaslähdön huollon puolella..
Laajakaista Extra poikki Hyvinkää
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.