Hei,
Meidän taloyhtiöömme ollaan asentamassa Sonera Laajakaista Extra - liittymiä, josta tuli tiedote kotiin. Tänään soitin asiakaspalveluunne ja kyselin samalla liittymästä sekä tein myös tilauksen vuokraan ilmaiseksi kuuluvasta liittymästä.
Aloin vasta jälkikäteen pohdiskella, että eihän liittymään tule mitään 100€ avausmaksua, koska unohdin kysyä sen puhelun yhteydessä? Siitä ei missään ollut mainintaa, asiakasneuvoja ei sitä kertonut enkä löytänyt tietoa teidän sivujenkaan kautta.
Laajakaista Extran avausmaksu?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.