Skip to main content

Laajakaista Extran avausmaksu?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Hei,

Meidän taloyhtiöömme ollaan asentamassa Sonera Laajakaista Extra - liittymiä, josta tuli tiedote kotiin. Tänään soitin asiakaspalveluunne ja kyselin samalla liittymästä sekä tein myös tilauksen vuokraan ilmaiseksi kuuluvasta liittymästä.

Aloin vasta jälkikäteen pohdiskella, että eihän liittymään tule mitään 100€ avausmaksua, koska unohdin kysyä sen puhelun yhteydessä? Siitä ei missään ollut mainintaa, asiakasneuvoja ei sitä kertonut enkä löytänyt tietoa teidän sivujenkaan kautta.

1 kommentti

  • June 30, 2011
Hei juha86, ei tule avausmaksua.