Hei!
Olen juuri vaihtamassa Elisan ADSL laajakaistaa Soneran Extra 10M/2M laajakaistaan. Minulle tuli postissa uusi modeemi sekä nettidigiboxi. Minulle ei ole vielä tullut vahvistusta, että liittymäni olisi kytketty. Koitin kuitenkin tuota uutta modeemia jo kiinni, mutta ei saanut yhteyttä. Kuuluisiko yhteus tulla tuolla uudella modeemilla Elisan laajakaistaan. Ja sitten toinen kysymys. Onko tuo modeemi oikea laajakasta Extraan ja netti TV:n käyttöön. Modeemi on Thomson TG784. Laatikossa olevat käyttöohjeet olivat Thomson ST780 modeemille. Jossais täällä Soneran sivuilla mainittiin, että juuri tuo ST780 olisi oikea modeemi Extra käyttöön...Kiitos
Laajakaista Extran modeemi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.