Tein palvelusopimuksen 20.8. toistaiseksi voimassa olevalle ADSL-yhteydelle (24/2) Tampereen Hämeenkadun Sonera-myymälässä. Mitään ei ole kuulunut sen jälkeen. Onko näissä kiinteissä ADSL-laajakaistoissa oikeasti näin pitkät toimitusajat vai onko Soneralla pallo hukassa?
Terveisin,
mokkulanetteihin kyllästynyt
Sivu 1 / 1
24/2M-nopeusluokka ADSL-yhteydellä on tarjolla vain Laajakaista Extra - liittymällä. Jos osoitteeseen on Laajakaista Extralle valmiiksi saatavuus, on kytkentäaika maksimissaan yksi viikko. Pisimmillään normaalisti sujuneen laajakaistatoimituksen kesto on 3 viikkoa, jolloin kyseessä on ADSL-liittymän toimitus toisen puhelinopraattorin verkossa.
Ellet ole saanut mitään tietoa laajakaistan toimitukseen liittyen, epäilen että jotain on mennyt tilauksessa pieleen. Jos sinulla on Soneran asiakasnumero ja lisäät sen käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa mitä laajakaistan tilaukselle on tapahtunut. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.
Ellei asiakasnumeroa ole, olisi asia selvitettävä puhelimitse Asiakaspalvelun kautta.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Ellet ole saanut mitään tietoa laajakaistan toimitukseen liittyen, epäilen että jotain on mennyt tilauksessa pieleen. Jos sinulla on Soneran asiakasnumero ja lisäät sen käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa mitä laajakaistan tilaukselle on tapahtunut. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.
Ellei asiakasnumeroa ole, olisi asia selvitettävä puhelimitse Asiakaspalvelun kautta.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.