Skip to main content
Meillä Lahdessa on nyt ainakin kolmatta iltaa se tilanne että laajakaistan nopeus on testin mukaan n 3 megaa ja se ei riitä kuunonkuvaan Koti-TV:n HD-kanaville. Missä vika??
Hei Ristos,

Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistella tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Marko- kirjoitti:
Hei Ristos,

Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistella tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Mistäpä sen asiakasnumeron tähän hätään löytää näinä eLaskun aikoina? Nyt onneksi nopeus on palautunut about 10 megaan ja kuva näkyy mutta epävarmuus kalvaa koska taas pimenee!
Marko- kirjoitti:
Hei Ristos,

Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistella tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Asno lisätty!
Hei Ristos,

Miten yhteys on toiminut nyt? Ovatko HD kanavat näkyneet nyt niinkuin ennenkin vai onko niissä vielä ongelmaa?
Eilen toimi mutta netin nopeus oli esim. eilen aamulla vain n. 3 megaa kun se normaalisti on siellä 10 tasolla...
Hei Ristos,

Mikäli nuo ongelma jatkuu edelleen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Kannattaa kuitenkin vielä ennen sitä tarkistella että puhelinkaapeli on varmasti kunnossa.
Taas sama juttu!!! Eilen illalla kesken ManU-Fulham -pelin kiihkeimpien loppuhetkien aikana HD-kanavat jumittuivat ja jäi pelin ratkaisu näkemättä. Vika näyttää jatkuvan edelleen nyt vuorokauden kuluttua. Kaveri manasi samaa vikaa, tosin eilen eri aikaan!!! Mikä tässä mättää????
Täydennys: Resetoin laitteen ja nyt ei näy enää mitkään kanavat. Netti kyllä toimii. Mistähän minä oikein maksan????
Hei Ristos,

Mikäli ongelma on edelleen ajankohtainen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Marko- kirjoitti:
Hei Ristos,

Mikäli ongelma on edelleen ajankohtainen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voi Helv..tti!!!! Ei toimi HD-kanavat ja vikapalvelun jonotuspimputusta kuuntelin juuri yli 20 minuuttia. On minulla muutakin tekemistä kuin jonottaa. Nyt palaa pinna!!!
Hei Ristos,

Jos puhelimen kautta ei meinaa päästä kohtuullisessa ajassa läpi vikapalveluun, vikailmoituksen voit jättää myös palvelupyynnöllä omien sivujen kautta.
Antti- kirjoitti:
Hei Ristos,

Jos puhelimen kautta ei meinaa päästä kohtuullisessa ajassa läpi vikapalveluun, vikailmoituksen voit jättää myös palvelupyynnöllä omien sivujen kautta.

Soitin vikapalveluun ja emme saaneet ongelmaa kuntoon. Luvattiin laittaa tarkempaan syyniin asia. Ilmoitan nyt kuitenkin että kaikki kanavat palautuivat kuin itsestään pian puhelun jälkeen. Tositaiseksi ainakin ongelma siis pois ja selvitystä ei tarvitse jatkaa.
Hei Ristos,

Hienoa kuulla että ongelma on poistunut! Mahdollisesti vikailmoituksen kautta tähän on korjaukset tehty ja suosittelen itse odottelemaan korjauksen loppuun. Sitä kautta verkonhallinta seuraa tilannetta ettei vika pääse nyt juuri ennen viikonloppua uusimaan.

Vastaa