Alkaa vähitellen suututtamaan tämä teidän huippupaska laajakaista. Jo toisen kerran 4 kuukauden sisään laajakaista on pitempään poikki. Viimeeksi yhteys oli poikki 2 viikkoa (!!!) ja nyt se on ollut poissa pelistä 4 päivää ja sitä edeltävät päivät toiminut osittain.
Onko teillä oikeasti jotain suuria ongelmia täällä Vaasan seudulla? Kyseessä on vieläpä valokuitukaapeliliittymä. Ja mikä siinä on, että luvataan korjata 2 päivässä ja silti kestää pitkään. Korvauksena saa ainoastaan pienemmän kuukausimaksun. Naurettavaa.
Laajakaista jälleen poikki
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.