Terveisiä pohjois-satakunnasta!
Otsikon mukaisesti ADSL-yhteys on ollut jo viikon täysin mykkä. Kaikki itsetehtävät diagnoositoimet on tehty, mukaanlukien kokeilu varmasti ehjällä toisella modeemilla. Asiakaspalveluun ei pääse puhelimella edes tolkuttomien odotusaikojen jälkeen ja valtuutetut sonera-kauppiaat ovat turhaan yrittäneet asiassa auttaa kun eivät ole itsekkään päässeet läpi omiin palvelunumeroihinsa. Kaiken kukkuraksi nyt vielä matkapuhelinyhteydet ovat alkaneet katkoa ja temppuilla, eli puhelut katkeavat mielivaltaisesti 15sek - 2min aikana. Mitään kautta ei saa ketään kiinni ja mikään ei pelaa!
Ja tästä kaikesta lystistä maksan 50€ kuukaudessa 1mbit laajakaistasta + kalliit matkapuhelinliittymät päälle! Tämä oli ensimmäinen kanava mihin sain edes jollaintavalla ääneni kuuluviin, koska omien sivujen tunnukset ovat 80 kilometrin päässä ja uusien tilaaminen maksaisi taas yhden 8€ lisää!! Mitta alkaa olla kertakaikkiaan täynnä!!
Ongelmapaikka sijaitsee Karvian ja Honkajoen rajalla Saunaluoma-Pukaran kylässä.
Sivu 1 / 1
Jos olet jo testannut yhteyttä toisella modeemilla ja koittanut muita vianrajaustoimenpiteitä, kannattaa olla yhteydessä suoraan vikapalveluumme 0206 90101 (pvm/mpm, valikko 2: laajakaista-asiat). Numeron vianrajausautomaatin kautta Laajakaista ADSL-liittymästä on mahdollista jättää nopeasti vikailmoitus.
Voit jättää myös matkapuhelinliittymän vikailmoituksen saman 0206 90101 (pvm/mpm) -numeromme kautta, mutta valitse tuolloin valikon matkapuhelinasiat -vaihtoehto.
Jos et pysty soittamaan liittymälläsi tällä hetkellä, mutta olet päässyt verkkoon toisaalta jonkin toisen Sonera Laajakaista -liittymän kautta, voit olla yhteydessä laajakaista-tukeemme Sonera Internet Avustaja -ohjelman Chat -palvelun kautta.
Omien Sivujen -lomakkeen kautta yhteydenotto ei tule nyt kysymykseen, jos tunnukset eivät ole käytössäsi. Jos olet kuitenkin tallentanut matkapuhelinnumerosi Omien Sivujen -yhteystiedoksi, voit tilata itsellesi uuden salasanan palveluun salasanan tilaus -sivultamme
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Voit jättää myös matkapuhelinliittymän vikailmoituksen saman 0206 90101 (pvm/mpm) -numeromme kautta, mutta valitse tuolloin valikon matkapuhelinasiat -vaihtoehto.
Jos et pysty soittamaan liittymälläsi tällä hetkellä, mutta olet päässyt verkkoon toisaalta jonkin toisen Sonera Laajakaista -liittymän kautta, voit olla yhteydessä laajakaista-tukeemme Sonera Internet Avustaja -ohjelman Chat -palvelun kautta.
Omien Sivujen -lomakkeen kautta yhteydenotto ei tule nyt kysymykseen, jos tunnukset eivät ole käytössäsi. Jos olet kuitenkin tallentanut matkapuhelinnumerosi Omien Sivujen -yhteystiedoksi, voit tilata itsellesi uuden salasanan palveluun salasanan tilaus -sivultamme
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.