Skip to main content

Laajakaista lasku?

  • December 11, 2014
  • 8 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Moi

Liittymäni aukesi 11.1 eikä ensimmäistäkään laskua ole vielä näkynyt.
Mikäli laskun olisi jo pitänyt tulla, voisitteko ottaa yhteyttä sähköpostiini jossa saan tarkemmat tiedot annettua?

Näkeekö asiakasnumeron muualta kuin laskusta?

8 kommenttia

  • February 22, 2012
Moi Vileee,
Asiakasnumeroa ei muualta näe, mutta onko sinulla tallessa liittymän käyttäjätunnus tai liittymänumero? Nämä tiedot löytyvät tilausvahvistuksesta.

  • February 22, 2012
Mia kirjoitti:
Moi Vileee,
Asiakasnumeroa ei muualta näe, mutta onko sinulla tallessa liittymän käyttäjätunnus tai liittymänumero? Nämä tiedot löytyvät tilausvahvistuksesta.


Lisäilin tuon KotiTV käyttäjäntunnuksen tuohon asiakasnumeron kohdalle.

  • February 22, 2012
Löydätkö kaistan käyttäjätunnusta tai liittymänumeroa?

  • February 22, 2012
Mia kirjoitti:
Löydätkö kaistan käyttäjätunnusta tai liittymänumeroa?


Kodin Laajakaistan Liittymänumero lisätty asiakasnumeroksi. Ensimmäisen kolmen numeron jälkeen väliviiva.

  • February 22, 2012
Laskua ei ole vielä lähtenyt lainkaan, eli ei hätää!

  • February 22, 2012
Mia kirjoitti:
Laskua ei ole vielä lähtenyt lainkaan, eli ei hätää!


Ok, koskahan tuota on odotettavissa?

  • February 22, 2012
Hei Vileee!
Lasku on lähdössä 5.3. ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Seuraavan laskun eräpäivä ilmoitetaan aina myös saapuneessa laskussa.

  • February 22, 2012
Hilda kirjoitti:
Hei Vileee!
Lasku on lähdössä 5.3. ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Seuraavan laskun eräpäivä ilmoitetaan aina myös saapuneessa laskussa.


Asia selvä.
Kiitos nopeasta vastailusta.