Kesällä tälläinen kirje tuli kotiin, mutta edelleenkään ei laskun suhteen kyllä muutosta ole tapahtunut ellei oteteta huomioon euron suuruista laskun pienenemistä! Mielestäni kampanjassa luvattin jopa laskun puolittumista, mutta näin ei kyllä ole käynyt. Olen jättänyt kahteen otteeseen omilta sivuilta asiakaspalveluun selvityspyynnön, mutta minkäänlaista vastausta en kumpaankaan ole saanut ja aikaa on kulunut varmaankin jo reilut pari viikkoa ensimmäisestä palvelupyynnöstä. Olen pyytänyt vastauksen sähköpostitse koska asumme ulkomailla. Laajakaistalaskua en ole maksanut ja lasku on edelleen avoinna. En aio sitä ennen maksaakaan ennenkuin asia tulee selvitettyä!
Miksi asiakaspalvelu ei vastaa palvelupyyntöihin? Pitääkö tässä vaihta palvelutarjoajaa kun tuntuu, että puhelinpuolellakaan ei pakettien muuttaminen minuuttihinnoitteluun ole vaikuttanut saldoon, mika omalta osaltaan on myös perin kummallista!
"Laajakaista lasku vähenee ja nopeus nousee"
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.