Skip to main content
Kesällä tälläinen kirje tuli kotiin, mutta edelleenkään ei laskun suhteen kyllä muutosta ole tapahtunut ellei oteteta huomioon euron suuruista laskun pienenemistä! Mielestäni kampanjassa luvattin jopa laskun puolittumista, mutta näin ei kyllä ole käynyt. Olen jättänyt kahteen otteeseen omilta sivuilta asiakaspalveluun selvityspyynnön, mutta minkäänlaista vastausta en kumpaankaan ole saanut ja aikaa on kulunut varmaankin jo reilut pari viikkoa ensimmäisestä palvelupyynnöstä. Olen pyytänyt vastauksen sähköpostitse koska asumme ulkomailla. Laajakaistalaskua en ole maksanut ja lasku on edelleen avoinna. En aio sitä ennen maksaakaan ennenkuin asia tulee selvitettyä!
Miksi asiakaspalvelu ei vastaa palvelupyyntöihin? Pitääkö tässä vaihta palvelutarjoajaa kun tuntuu, että puhelinpuolellakaan ei pakettien muuttaminen minuuttihinnoitteluun ole vaikuttanut saldoon, mika omalta osaltaan on myös perin kummallista!
ADSL-liittymäsi nopeus on nostettu kesäkuussa juhannusviikolla. Liittymän nykyinen kuukausimaksu on 39,90 euroa/kk ja se on liittymän avoimella laskulla oikein.
Lopultakin sain jonkinmoisen vastauksen! Kiitos siitä Tapio!
Loppusummat laskuissa ovat kylläkin edelleen 47,85 eli maksan liikaa ja olen maksanut ilmeisesti liikaa jo useamman kuukauden!! Laskut ovat suoraveloitukessa, joten seurava kysymys onkin korvataanko maksetut laskut, koska ilmeisesti olen maksanut liikaa. Minun ilmeisesti täytyy itse muuttaa laskun loppusumma, koska sitä ei automaattisesti soneran osalta ole tehty!??? Luulisi laskutuksen tekevän nämä hintojenmuutokset automaattisesti. Nyt on eräntymässä jo seurava laskun tämän kuun lopulla ja summa edeleen 47,85!!
Mitä tehdä miten toimia???
Liittymän nykyinen kuukausimaksu on 39,90 euroa/kk kuten Tapio jo mainitsikin. Sinun kannattaa tarkistaa laskun sisältö verkkopankistasi niin tiedät mistä lasku koostuu. Liittymässä on mahdollisesti maksullisia lisäpalveluita.

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa