Onkos noissa laajakaistan liittymän tunnuksissa ollut millainen toimitusaika? Entäpä modeemilla, joka piti tulla ns. kylkiäisenä?
Tilaus on tehty 11.8.2011. Asennuspäivä tekstiviestin mukaan on 1.9.2011. Vanha liittymä, kun on irtisanottu ja katkeaa elokuun viimeinen päivä.
Ihan vain hieman ennakkoon tiedustelen, kun laitteiden toimitusajaksi kuitenkin povataan viikkoa. Liittymä perus 8/1 ADSL.
EDIT: noniin, homma selvä. Itellalta jo soiteltiin että pakettia soneralta tulossa... Olettaen tietysti, että tunnukset tulevat samassa toimituksessa.
Laajakaista liittymän tunnuksien ja modeemin toimitus?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.