Tilauksen päivämäärä: 14.01.2010,Tilausnumero: 2847212, Tuote: Sonera Laajakaista ADSL 24M/1M-liittymä. Liittymäsi kuukausimaksu on 46 euroa 24 kuukauden ajan.
Nyt kuukausimaksuni on noussut joka kuukausi helmikuun jälkeen.
Helmikuu:
Laskun summa 45,99 euroa
Maaliskuu:
Laskun summa 47,29 euroa
Huhtikuu:
Laskun summa 49,99 euroa
Miten tämä voi olla näin kun juuri tehdyssä sopimuksessa hinnan piti olla 24 kk 46 euroa?
Olen laittanut sähköpostia myös asiakaspalveluunne mutta sielläpä ei ole vastattu...
Sivu 1 / 1
Laskuerittelystä näet parhaiten, että miten lasku on muodostunut. Asiasta kannattaa kuitenkin olla mahdollisimman pian yhteydessä laskutuksen asiakaspalveluumme, numeroon 0200 17000 (mpm/pvm), jotta pystymme tarkistamaan tilanteen ja korjaamaan mahdolliset virheet.
Voit jättää yhteydenottopyynnön myös Omien Sivujen lomakkeen kautta.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Voit jättää yhteydenottopyynnön myös Omien Sivujen lomakkeen kautta.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.