Paikkakunta Sulkava 015 alue. Kannettava ei löydä verkkoa. Kone koulun omaisuutta ja asetukset tutkittu ja paikallaan. Paikka testattu kymmenestä eri paikasta ajalla 21 - 25.5 eikä mistään löydä verkkoa. matkaa mastoon 500 - 3500 m eikä katve alueella. Sama tilanne n. kuukausi sitten. Mitä tehtävissä, kun meidän ATK henkilöt ei löydä syitä moiseen.
Terveisin antsu
Sivu 1 / 1
Ongelman selvittämiseksi, teidän kannattaa olla yhteydessä matkapuhelinpuolemme vikapalveluun 0206 90101 (mpm/pvm). Valitkaa numeroon soittaessa valikko 1, jolloin puhelu ohjautuu matkapuhelinvikapalvelumme puolelle, jossa pystytään auttamaan Liikkuva Laajakaista -littymän liittyvissä ongelmatilanteissa.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Mulla oli sama ongelma, ei löytänyt verkkoo vaikka kuuluvuutta olis pitänyt olla...
Vika olis siinä et liittymä ei ollutkaan vielä aktivoitunut...
Vika olis siinä et liittymä ei ollutkaan vielä aktivoitunut...
Sivuiltamme löytyvän karttapalvelun mukaan Sulkava on parhaimmillaankin vain Egde-verkon aluetta, eli 3g-verkkoa ei Soneralta sieltä löydy. Tarkemman ja ajantasaisen tiedon saat kuitenkin ottamalla yhteyttä jo Samin mainitsemaan vikapalveluun.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.