Laajakaista myöhässä

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Kyseessä oli muutto ja pari viikkoa mennyt ja tänään piti laajakaistan tulla 08-20 välillä.
Kovin on hiljasta ollut, eri modeemeja kokeiltu jne. Vika luultavasti siellä päässä.

5 kommenttia

Hei Maaar,

Olisiko sinulla liittymänumeroa tiedossa tai asiakasnumeroa? Lisäätkö jommankumman tietoihisi? Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Jos lisäät liittymänumeron, niin lisää se ilman "-" merkkiä. Eli muodossa 333123456 tai 346123456.
Asiakasnumeroa ei löytynyt mutta liittymänumero päivitetty profiiliin asiakasnumero osioon
Hei maaar!

Liittymällesi on eilen tehty toimituksentarkistus. Oletko saanut sitä kautta informaatiota mikä on tällä hetkellä tilanne?
Terve!

Minullekin piti toimittaa laajakaista 20.8. klo 8-20. Toimitusta ei kuitenkaan tapahtunut ja seuraavana päivänä asiakaspalveluun soitettuani asentajalle jätettiin soittopyyntö, mutta toistaiseksi ei ainakaan soittoa ole kuulunut. Oikeastaan haluaisin vain saada netin toimimaan enkä tiedä onko asentajan kanssa keskustelemisesta mitään hyötyä. Osaisittekohan vastata milloin asennus mahdollisesti tapahtuu ja voinko tehdä jotain asian edistämiseksi?

Eihän tässä mikään hengenhätä ole ilman laajakaistaa ollessa, mutta kun asunnossamme toimivat mobiiliyhteydetkin huonosti on asioiden hoitaminen ja työskentely kotoa käsin melko hankalaa.

terveisin: Tuomo Lindholm
Hei Tulindho,

Siellä on tosiaan sellainen tilanne, että paikallisen operaattorin verkossa on vikaa. Tuo vika on aiheuttanut asennuksen viivästymisen.

Sain myös sellaisen tiedon, että viimeistään maanantaiksi pitäisi tuo kaista olla asennettuna.

Vastaa