Niinpä. Tilasin kesäkuun aikana kotiini 24megaisen laajakaistan. Luvattiin tulevaksi elokuun/syyskuun taitteessa kun ei ollut paikkoja uudelle liittymälle alueellani. Se kun tuli selville vasta liittymän tilauksen jälkeen. No, sovittiin että kun kerran langaton tikku tuli mukana kaupantekijäisiksi niin käytän sitä. Niinpä olen nyt käyttänyt. Ja kironnut. Se kun itsestään katkoo yhteyttä ilman varoitusta, toimii miten sattuu, ja on hidas kuin mikäkin (melkein kaupungin keskustassa, edellisen toimittajan tikku toimi puolta pienemmällä nopeudella myytynä puolta paremmin).
No, nyt sitten sain ilmoituksen että TAAS myöhästyy toimitus, nyt jo marraskuun puolelle! Ymmärrän kyllä että tekniikka voi joskus pettää ja niin edespäin mutta tämä alkaa jo olla naurettavaa. No, aikani soiteltuani asiakaspalveluun tulin siihen päätökseen että otetaan tuo 8 megainen liittymä siksi aikaa kunnes se 24 aukeaa ja on mahdolista kytkeä. Pitäisi kuulemma saada auki nyt tällä viikolla. Ja kuinka ollakaan, ensi viikollehan tuo menee. Alkaa ahistamaan. Niin ja siihenkään en saanut täysin selvää vastausta että kun teen sopimuksen 8 megaiselle, niin saanko kumminkin tuon 24 megaisen tarjoushintaan vai joudunko siitä maksamaan marraskuun jälkeen normaalihinnan? Kun ei osattu sanoa. Jotenkin alkaa vaakakuppi kallistua kilpailijoiden puolelle kun koko päivänä ei ole päässyt läpi asiakaspalveluun puhelimella, ja muita tunnuksia omille sivuille en ole saanut että voisi sitä kautta lähestyä asiakaspalvelua. Kiitos Sonera, kyllä on mukava odottaa tilausta ja maksaa siitä laskua..
Laajakaista myöhästyy ja myöhästyy, muutenkaan ei toimi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.