kaksipäivää sitten perjantaina päivällä laajakaista netti lopetti toimimasta .,soitin tekniseen tukeen.ilmoitin viasta.sanovat että ei voi ennen maanantaita tehdä mitään.eli lähettää asentajaa tänne.onko tosi ettei sieltä päältä voi resetoida adsl .kaapelia .jos vika on siellä puolen. koska laitteet toimivat kokeiltu muualla,ja toimivat moitteeta (modeemi ja siinä olevat piuhat myös .konetta vaihettu toiseen.ei ongelmia .eivät kuitenkaa nähneet siellä päässä ongelmaa yhteydessä.eikö ois voinut resetoida sen linjan.ettei tartte olla surkean älypuhelimen netin varassa.3g yhteys joka ei toimi kunnolla kun 2g.llä.eikö ole pelkkä napin painallus sieltä päästä.kysyn vaan.
Sivu 1 / 1
Hei kemppa1,
Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voidaan tarkistaa tilannetta paremmin. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voidaan tarkistaa tilannetta paremmin. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.