Skip to main content
Taloudesta löytyy Sonera Viihde -laajakaista, mutta sen kanssa on ongelmia mm. liittymäasetusten kanssa. Näitä ongelmia on jo useaan kertaan yritetty korjata, mutta ne kariutuvat samaan ongelmaan: liittymän omistaja ei asu samassa taloudessa. Liittymä on isoäitini nimissä ilmeisesti siksi, että joskus vuosikymmeniä sitten hänen nimissään talouteen ostettiin soneralta lankapuhelinliittymä, ja ADSL:ää käyttävä laajakaista tuli jotenkin hänen nimiinsä.
Mummoparkaa huijattiin tilaamaan jokin Viasat-paketti, jota emme voi paitsi irtisanoa, myös katsoa, koska liittymä on hänen nimissään: digiboxin sisäänkirjautuminen (resetoimisen jälkeen) ei onnistu kun ei mummon nimissä voi luoda Sonera Tunnuksia josta nämä kirjautumistiedot näkisi.
Voisiko nyt viimein JOTENKIN sen liittymän vaihtaa jonkun tämän talouden jäsenen nimiin??? Pelkästään tämä korjaisi jo monta ongelmaa kerralla...
Hei MrDrake!

Liittymän omistaja onkin ollut meihin viime kuussa yhteydessä ja antanut suostumuksensa liittymän siirtoon toiselle omistajalle. Kaista on ilmeisesti ollut tarkoitus siirtää yrityksen nimelle ja asia on laitettu meidän yrityspuolellemme hoidettavaksi. Onko tuon heinäkuun lopun jälkeen asiasta kuulunut mitään tai oletteko olleet itse yhteydessä Yritysasiakaspalveluumme 0200 18818 (ma-pe klo 8-17)?
Merja_J kirjoitti:
Hei MrDrake!

Liittymän omistaja onkin ollut meihin viime kuussa yhteydessä ja antanut suostumuksensa liittymän siirtoon toiselle omistajalle. Kaista on ilmeisesti ollut tarkoitus siirtää yrityksen nimelle ja asia on laitettu meidän yrityspuolellemme hoidettavaksi. Onko tuon heinäkuun lopun jälkeen asiasta kuulunut mitään tai oletteko olleet itse yhteydessä Yritysasiakaspalveluumme 0200 18818 (ma-pe klo 8-17)?


Asiakaspalvelun mukaan liittymä on nyt siirretty vastikään oikeaan osoitteeseen. Nyt tarvitsee enää Yritysportaalitunnukset, joiden pitäisi saapua viikossa.

Vastaa