Skip to main content
Minulla on langaton telewell 510 ja ongelmia riittää...yhteys on siis soneran ja netin käyttäminen tällä hetkellä aikas tuskaista,5 min toimii sitten katkee yhteys,tulee takaisin yleensä 15 min sisällä,usein ei ollenkaan.Virrat pois telewellistä ja päälle niin taas toimii,ei aina. 5-10min..sit poikki.
telewell on uusi ja oli huollossa,koska luulin,että siinä on vika,mutta eipäs ollutkaan.Laite toimii täysin ja on siis kunnossa.
Olen muuttanut boxin asetuksia,soitanut siis telewellille ja siellä mukavaa porukkaa 🙂 Ovat neuvoneet minua,mutta keinot loppuvat kesken.Olen muuttanut boxista kanava asetuksia,kanava 3,kanava 4 kanava 7 jne...
Netti toimii taas hetken ja luulen jo ongelman ratkenneen,kunnes yhteys taas poikki.
telewellissä on 13 kanavaa ja ne olen käynyt läpi tuloksetta.Mikä ratkaisisi ongelman? Asun kerrostalossa ja luulen,että monella soneran yhteys.
Olisi mukavaa,että olisi toimiva netti,missä vika?
Ohjeet ja Vinkit -sivultamme löytyy kattavat ohjeet pätkimisongelman ratkaisemiseksi.

Kannattaa käydä ohje huolellisesti läpi ja sen jälkeen tehdä tarvittaessa liittymästä vikailmoitus Sonera Vikapalveluun, numeroon 020 690101 (mpm/pvm). Vianrajausautomaattimme ansiosta voit jättää vikailmoituksen mihin kellonaikaan tahansa.


T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Oisko sellasta numeroa soneralla missä vastaisi ihminen eikä robotti?? Niin sais suoraan kysyä asioita.
Voit lähettää vikailmoituksen myös Omien Sivujen lomakkeen kautta, jolloin viestisi välittyy suoraan tekniselle asiakasneuvojalle, joka on sinuun yhteydessä niin pian kuin mahdollista.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa