Laajakaista pätkii
Nyt ollut reilun kuukauden käytössä 10mt kaapelilaajakaista kerrostalossa Turussa (modeemi TCW770). Kotitaloudessa käytössä PC, Macbook Pro, PS3 ja kaksi iPhonea. Jostain syystä PC:n yhdistäminen langattomaan nettiin tuntuu usein katkaisevan koko yhteyden. Modeemissa palavat kaikki valot (DS, Wireless etc) kokoajan. Soitin netin katkeilusta asiakaspalveluun ja modeemin lähetettiin uudet asetukset (tjsp) mutta tämä ei tuntunut auttavan. Netti on vaihtelevia aikoja alhaalla ja alkaa jossain vaiheessa taas vain ilman mitään syytä toimimaan. Kun netti katkeaa PC:n sammuttaminen, langallisen netin käyttö eikä modeemin buuttaus tunnu auttavan. Silloin kun yhteys toimii, niin toimii niinkuin pitääkin ja nopeuskin on ihan hyvä. Olisiko tähän jotain vinkkejä? Kiitos!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.