Skip to main content
Nettiyhteys pätkii pahasti, toiminut pari vuotta kohtuu hyvin mutta viimeisen kuukauden pätkinyt monta kertaa päivässä. Kun yhteys pätkii se pätkii kaikissa laiteissa (PC ja iPAD).

Miten voin testata onko ongelma Zyxel modeemissa vaiko laajakaistayhteydessä? Pysyttekö tarkistamaan liittymän toiminnan esim käyttöosoitteen perusteella? Koska minulla työnantajan liittymä en löytänyt mistään liittymätunnusta/asiakasnumeroa tms.

Minulla on myös uusi D-link DIR-857 media router - saako sillä luotua suoraan internet yhteyden ilman että Zyxel tarvitaan väliin, niin voisin koittaa loppuuko pätkiminen? Tätä yritin mutta tarvisin ISP tunnuksen ja salasanan mitä en löydä kun ei ole liittymäsopimusta. Eli miten saan ne Soneralta?
Laite olikin mallia P-660HW-D1
Hei aviljakainen,

Yhteydessä kannattaa testata toista modeemia, niin näkee että onko ongelma modeemissa vai linjassa. Tuolla D-linkin laitteella et pysty testaamaan.

Tarvittaessa Sonera kaupasta voisi löytyä lainamodeemi jolla voit yhteyden testata. Lainamodeemia kannattaa käydä kyselemässä mikäli lähellä on Sonera kauppaa.

Mikäli et löydä asiakasnumeroa tai liittymänumeroa, niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä.

Vastaa