Skip to main content

Laajakaista poikki Turun keskustassa

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Terve,

Tänään on viimeinen päivä kun oma liittymä käytössä, mutta aamulla netti jo poikki? Onko joku häiriö, vai oletteko jo katkaisseet liittymäni?

Poweri, wlan ja ethernet1 valot päällä, muut valot ei palaa.

Tarvitsen vielä yhteyttä tänään, eli voisitteko yrittää korjata ASAP!

Ystävällisin terveisin,
Jonas

2 kommenttia

kjns
Irkkaaja
  • Irkkaaja
  • November 30, 2012
Liittymän poistokonfigurointi ajetaan läpi automaattiajona sinä päivänä jolloin liittymä on määritetty katkeamaan, eli jos katkaisupäiväsi on tänään, voi liittymä olla jo tosiaan poikki.

Jos tarve on ASAP, kannattaa ottaa puhelin käteen ja soittaa vikapalveluun ja pyytää, josko he voivat nostaa manuaalisesti liittymäsi ylös vielä tämän päivän ajaksi (jos poisto on jo tehty). Normaali asiakaspalvelu ei pysty liittymää nostamaan muuta kuin tekemällä sinulle uuden sopimuksen, ainoastaan teknisen asiakaspalvelun ja toimituksen porukalla on taitoa ja työkalut käsityönä nostaa linja uudestaan ylös.

Mikäli olet käyttänyt Soneran sähköpostia tai muita palveluita, ne ovat katkenneet jo jos poistokonfigurointi on liittymälle tehty, eli voit saada nettiputken auki mutta ei muuta.

  • November 30, 2012
Soitin vikapalveluun, yhteys on laitettu poikki ja sitä ei enään saada auki. Aika huono käytäntö kyllä että pyydetään nimenomaan että netti pitää olla käytössä koko kuukauden loppuun asti, mutta kuitenkin vika päivä on se päivä, ku laitetaan piuhat poikki. (kuitenkin laskutetaan varmaan koko kuukaudesta?!)

Kiitos näistä 6-7 vuodesta, hyvä tapa lopettaa asiakassuhde!