Olen ostanut Laajakaista Puhelin -palvelun yli kaksi viikkoa sitten, ja tältä ajalta se on ollut toiminnassa 0 vuorokautta. Ongelma on tarkalleen ottaen se, että soneran lähettämän VoIP-laatikon SIP-tili ei pysty rekisteröimään itseään soneran servereillä. Olen ottanut tehdasasetukset ja resetoinut modeemin ties kuinka monta kertaa. Oletuksena URI-osoite on "provisioinnilta@puhe.sonera.com" ja tili on "Provisioinnilta", ja olen yrittänyt laittaa myös saamani puhelinnumeron ja oikeat tunnukseni, mutta nekään eivät toimi.
Olen soittanut asiakas- ja vikapalveluun noin 6 kertaa, ja suurimman osan ajasta ei osattu sanoa mitään mutta viimeisellä kerralla sanottiin että "Palvelu on kohtuu uusi, siinä on todennäköisesti ongelmia." ja "Lähetämme ongelmanne eteenpäin ylemmille tahoille, voitte odottaa selvitystä lähiaikoina.". Tämä oli noin viikko sitten.
Tältä palstalta ei löytynyt yhtään aiheeseen liittyviä viestejä, joten ilmeisesti olen ainoa ihminen joka on ostanut kyseisen palvelun, tai olen ainoa jolla se ei toimi (mikä on epätodennäköistä koska on todettu että vika on soneran päässä).
Pitääkö minun nyt maksaa 12 kuukautta olemattomasta palvelusta, vai voisitteko vihdoinkin tehdä asian hyväksi jotain?
Sivu 1 / 1
Laajakaista Puhelin - liittymästäsi on keskeneräinen vikailmoitus. Voit pyytää Asiakaspalvelusta hyvitystä toimimattomasta liittymästä, mutta se kannattaa tehdä vasta sitten kun ongelma on ratkennut eli on tiedossa kuinka kauan palvelu oli toimimaton.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
No vihdoin asia selvisi, kirjoitan tämän tänne jos jollain sattuu olemaan samanlainen ongelma joskus.
Eli Sonera lähetti minulle uuden samanlaisen modeemin koska luuli että vanhassa oli jotain vikaa, mutta ainoa "vika" oli että vanhassa oli tehdasasetuksena SIP-tilin tunnukset väärät. Ja vaikka asiakaspalvelussa minulle oli ihan alussa neuvottu että ne ovat samat kuin "Omat sivut"-tunnukset, ne olivatkin jotkut aivan uudet joita minulle ei oltu missään vaiheessa annettu. Mutta tietenkään he eivät vain voineet lähettää minulle näitä, vaan heidän piti kolmen viikon pähkäilyn jälkeen lähettää kokonainen uusi laite, josta sitten tunnukset vain kopioisin ja laitoin takaisin pakettiin ja lähetin takaisin. Helvetin looginen ratkaisu taas soneralta..
Eli Sonera lähetti minulle uuden samanlaisen modeemin koska luuli että vanhassa oli jotain vikaa, mutta ainoa "vika" oli että vanhassa oli tehdasasetuksena SIP-tilin tunnukset väärät. Ja vaikka asiakaspalvelussa minulle oli ihan alussa neuvottu että ne ovat samat kuin "Omat sivut"-tunnukset, ne olivatkin jotkut aivan uudet joita minulle ei oltu missään vaiheessa annettu. Mutta tietenkään he eivät vain voineet lähettää minulle näitä, vaan heidän piti kolmen viikon pähkäilyn jälkeen lähettää kokonainen uusi laite, josta sitten tunnukset vain kopioisin ja laitoin takaisin pakettiin ja lähetin takaisin. Helvetin looginen ratkaisu taas soneralta..
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.