Skip to main content
Moi!

Laajakaistalasku: Laskutustiedot virheelliset, voitteko hoitaa asian. Uusin tilaukseni 19.4.2013, teimme sopimuksen jonka tiedot alla. Irtisanon samalla kauppaan kuuluneet kanavapaketit ( 6kk ) joten sopimuksen mukainen hinta pitäisi olla 29.90. Heinäkuussa joku puhelinmyyjä soitti minulle, tarjosi liikkuvaa laajakaistaa samaan pakettiin. Minulla ei ole liikkuvaa laajakaistaa käytössä, enkä tarvitse. Eli haluan laajakaistayhteyden sekä ne tv-kanavat jotka ilmaiseksi näkyvät. Hinta sovittu 29.90/kk 2 vuotta. Voitteko korjata asian ja ilmoittaa laskutukseen, Kiitos, terveisin Mika Jokila

TILAUKSESI TIEDOT:
**************************************************
Tilauksen päivämäärä: 19.04.2013
Tilausnumero: 5130595

Asiakastiedot:
x xx x x

KERTA- JA KUUKAUSIMAKSUT:
**************************************************
Sonera Viihdepakettisi kuukausimaksu on 29,9 euroa
ja toimitusmaksu on 0 euroa
Hei juvevi46!

Olet heinäkuussa päivittänyt sopimuksesi Superpakettiin, joka sisältää kiinteän kaistan ja Sonera Viihde -palvelun lisäksi myös liikkuvan laajakaistan. Paketin hinta on 44,90€/kk. Etäkaupan kahden viikon irtisanomisaika on mennyt umpeen, joten kahden vuoden määräaikainen sopimus on sitova 31.7.2015 asti.

Jos myyntitilanteessa ei ollut epäselvyyksiä ja teit silloin tuon kyseisen tilauksen, niin vanhaan sopimukseen ei siis voida enää jälkikäteen palata. Kannattaa ottaa liikkuva laajakaista käyttöön, kun nettiä tulee varmasti käytettyä kodin ulkopuolellakin.
Olen huhtikuussa uusinut sopimuksen varaamalla teiltä soittoajan ja pyytänyt tarjouksen.Sopimus oli tuolloin päättymässä. Sain tuolloin yllämainitun tarjouksen, eli 29.90 / kk sisältäen Laajakaistan ja KotiTV-peruspaketin. Myöhemmin puhelinmyyntinne soitti minulle ja ilmoitti että saan samaan hintaan liikkuvan laajakaistan. Sanoin että saa lähettää jos haluaa, en kuitenkaan sitä tarvitse. Minulla ei ole nettitikkua/mokkulaa eikä tunnuksia käytössäni. Hinta oli samalla nostettu 44.90.Ymmärtänette varmasti etten ole heinäkuussa uusinut sopimustani hinnaltaan korkeammaksi samoin ehdoin mitä juuri huhtikuussa olin sopinut. Virhe on siis puhelinmyyjänne aiheuttama. Viimeisin laskuni on virheellinen kaikilta osin, mm. kaikki verot ovat vähennetty/hyvitetty. Joten jos haluatte minun säilyvän asiakkaananne korjatkaa nämä tiedot ja lähettäkää uusi lasku, jossa oikeat tiedot. En ole suostunut mihinkään hinnan nostoon tuolloin heinäkuussa. Hinta veroineen siis pitäisi olla 29.90. Kiitos. Olen myös matkapuhelinasiakkaanne ja ollut tyytyväinen palveluunne. Mikäli asia ei näin onnistu, otan yhteyttä kuluttajasuoja-asiamieheen. Toivon että jatkamme sopimusta em. ehdoin sekä lisäksi korjatkaa laskutustiedot oikeiksi huhtikuisen sopimuksen mukaisesti, myös verojen osuudelta, miksi hyvitätte esimerkisi alv:n laskutuksessa, en ole yrittäjä???
Toivon asian ratkeavan näin, ilman turhaa riitauttamista. Minulle voi soittaa mikäli asian suhteen on epäselvyyksiä. Yhteystietoni löytänette aiemmasta viestistäni sopimusnumeron perusteella. Kiitos. Mika Jokila.
Jos liikkuva laajakaista on luvattu samaan hintaan (29,90€/kk), niin se on tottakai meidän virheemme. Tehdään niin, että välitän viesteissäsi kertomasi tiedot eteenpäin selvitystä varten ja meiltä otetaan sinuun yhteyttä heti, kun asia on käsitelty.
Kiitos! Asia on tosiaan näin sovittu, huhtikuussa tehty sopimus. En tiedä mikä virhe on tullut tuolloin heinäkuisen puhelinmyyjän soiton jälkeen. 29.90 / kk. Voitteko samalla päättää tuon ilmaiskanavapaketin, Viasat 6kk. Tarvitsen vain nämä huhtikuussa sovitut palvelut...

Terveisin Mika Jokila

Maksanko tuon virheellisen laskun josta puuttuvat mm. verot kokonaan vai odotanko uutta laskua?
Voin maksaa tuon 29.90/ kk sekä viasatkanavan osuuden joka ylittää 6 kk ilmaisjakson.
Moi!

Minuun ei ole oltu yhteydessä tämän asian puitteissa vieläkään. Olen maksanut virheelisen laskun sopimuksen mukaisen osuuden 29.90 €. Voisitteko hoitaa asian kuntoon. Sekä lopettaa tuon Viasatpaketin ( 6kk ilmainen ). Olen sen jo ilmoittanut lopettavani aiemmin, vielä näkyy kuitenkin???

Vastaa