Langaton laajakaistani on takkuillut pahasti viimeiset 3 viikkoa. Sama ongelma tuntuu olevan tämän foorumin perusteella muillakin käyttäjillä. "Asiakaspalvelunne" todennäköisesti kehottaa minua soittamaan palvelunumeroonne - niinkuin muissakin tapauksissa tällä foorumilla kun netti ei toimi. Eikö olisi jo aika myöntää että yhteydet ei vaan toimi kunnolla ja laittaa vikailmoitus sivuillenne?!?! Mielestäni on törkeää että asiakkaat joutuvat maksamaan 24kk yhteydestä joka ei toimi! Ei kaikkea voida vaan kuitata sillä että kehotetaan soittamaan puolen tunnin puhelua automaattiin. Toivottavasti saatte linjat kuntoon pikapuoliin!
Sivu 1 / 1
Laajakaista Langaton - liittymän vikailmoituksen voi tehdä kirjalliseti Omien sivujen kautta eli ei tarvitse välttämättä puhua automaatille.
Vikailmoitus tehdään aina yksittäiselle liittymälle, vaikka kyse onkin langattomasta yhteydestä. Vikailmoituksen perusteella Vikapalvelu voi esimerkiksi neuvoa antennin suuntaamisessa, jos käytössä on suunta-antenni.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vikailmoitus tehdään aina yksittäiselle liittymälle, vaikka kyse onkin langattomasta yhteydestä. Vikailmoituksen perusteella Vikapalvelu voi esimerkiksi neuvoa antennin suuntaamisessa, jos käytössä on suunta-antenni.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.