Morejens, olen ollut Soneran asiakaana nyt puolisen vuotta. Otin silloin netti-tikun 2vuoden sopimuksella, nyt on ilmennyt ongelma mitä en saa ratkaistua, koneeni kaatuu päivittäin, ei ole kovin mukavaa tehdä hommia, kun saa aina aloittaa alusta. Toisaalta on myös turhauttavaa maksaa palvelusta mikä ei toimi.
Kysynkin onko mahdolista vaaihtaa kesken sopimuksen toimivaan systeemiin? Onko ongelmana esim soneran tietoturva.
Ystävällisin terveisin: Ari Heikkinen ps. toivottavasti olen oikeassa paikassa ketomassa ongelmastani.
Sivu 1 / 1
Ongelma ei luultavammin liity Liikkuva Laajakaista -liittymään, vaan tietokoneen toimivuuteen. Pystytkö hieman tarkentamaan, että minkälainen laitteisto sinulla on käytössäsi (esimerkiksi. käyttöjärjestelmä) ? Tuleeko ennen koneen kaatumista mitään virheilmoituksia, kaatuuko ohjelma tiettyjä ohjelmia käytettäessä vai sattumanvaraisesti ?
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.