Minulla on käytössä 8 meganen laajakaista. Se onkin toiminut kohtuullisen hyvin pari vuotta.
Nyt yhteys on huonontunut siten että Soneran testin mukaan
latausnopeus on 0,47Mbittiä/s ja lähetysnopeus on 0,17 Mbittiä.
ADSL on toiseen suuntaan käytössä. Modeemissa ei ole vikaa, se vilkuttelee normaalisti.
Sijaintipaikka on Hgin Vuosaari. Onko verkkoon jotain vahinkoja tehty, vai mistä
kiikastaa ???
Laajakaista tomii tosi heikolla nopeudella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.