Skip to main content

Laajakaista TV:n kehitys

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Ollaanko palvelua kehittämässä oikeasti sellaiseksi, että sillä voisi korvata digiboksin?
Ehdottomasti pitäisi saada seuraavat ominaisuudet: verkkotallennus mahdollisuus (timeshift olisi myös kiva), nettiselain, mediatoistin videoille ja musiikille verkosta tai ulkoiselta medialta jne. Mielestäni kilpailijan viihde-palvelu on jo sinne päin, mitä pitäisi olla....Mutta kun on Soneran valokuitu, ei viitsisi vaihtaa takaisin kuparikaapeliin.

1 kommentti

  • September 29, 2009
motorolalla on VIP1216 versio jossa on sisäinen kovalevy jossa se tallennus onnistuu(scartin kautta ilmeisesti tollakin 1910 versiolla?) ,samoin tossa kreatv:n softassa on myös mahdollisuus noille videoiden katsomiselle/musiikin kuuntelulle yms(se on linux purkki;)).Soneran tosiaankin pitäisi ottaa mallia siitä elisan viihde boxista.


http://www.motorola.com/Business/US-EN/ ... 06b00aRCRD