Voinko tehdä käyttäjä muutoksen omaan laajakaista extraani? Mä olisin vaan omistaja ja toinen henkilö käyttäjä? Missä voin muutoksen tehdä teidän palvelu pyyntölomakkeella? Voinko tehdä sen kirjallisesti ja mitä tietoja siihen pitäisi laittaa?
Sivu 1 / 1
Käyttäjää voidaan vaihtaa asiakaspalvelussamme. Periaatteessa pelkkä uuden käyttäjän nimi riittää, mutta jos lähetät asiakaspalveluumme palvelupyynnön, kannattaa siinä mainita seuraavat asiat:
Käyttäjän nimi
Käyttäjän osoite (jos eri kuin liittymän asennusosoite, yleensä toki sama)
Käyttäjän henkilötunnus
Lisäksi kannattaa mainita, muutetaanko käyttäjä lisäksi liittymän maksajaksi ja että miten laskut haluaa. Lisäksi, jos halutaan vaihtaa liittymän pääpostilaatikon osoitetta, kannattaa tämä mainita myös. Huomioitavaa sähköpostiosoitteen muutoksessa on se, että jos käyttäjätunnusta ei vaihdeta, säilyvät vanhat sähköpostit osoitteenmuutoksesta huolimatta.
Käyttäjälle voi toki aina luoda myös uuden sähköpostilaatikon liittymään, jos liittymässä ei vielä ole kaikki 5 sähköpostilaatikkoa käytössä.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Käyttäjän nimi
Käyttäjän osoite (jos eri kuin liittymän asennusosoite, yleensä toki sama)
Käyttäjän henkilötunnus
Lisäksi kannattaa mainita, muutetaanko käyttäjä lisäksi liittymän maksajaksi ja että miten laskut haluaa. Lisäksi, jos halutaan vaihtaa liittymän pääpostilaatikon osoitetta, kannattaa tämä mainita myös. Huomioitavaa sähköpostiosoitteen muutoksessa on se, että jos käyttäjätunnusta ei vaihdeta, säilyvät vanhat sähköpostit osoitteenmuutoksesta huolimatta.
Käyttäjälle voi toki aina luoda myös uuden sähköpostilaatikon liittymään, jos liittymässä ei vielä ole kaikki 5 sähköpostilaatikkoa käytössä.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.