Mitä minun täytyy tehdä että voin vaihtaa nykyisen 1mbs laajakaista 3mbs nettitikku yhteyteen ?
Sivu 1 / 1
Sinun kannattaa ottaa yhteyttä Soneran asiakaspalveluun, jolloin voidaan katsoa nykyisen liittymäsi tilanne sekä tarkistaa Liikkuvaan Laajakaistaan liittyvät kysymykset.
Soneran asiakaspalvelun puhelinnumero on 0200 17000 (mpm/pvm). Valitse laajakaista-asiat, jolloin nykyisen liittymäsi tilanne voidaan käydä ensin läpi.
Voit lähettää asiasta myös Palvelupyynnön Soneran Omien Sivujen kautta.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Soneran asiakaspalvelun puhelinnumero on 0200 17000 (mpm/pvm). Valitse laajakaista-asiat, jolloin nykyisen liittymäsi tilanne voidaan käydä ensin läpi.
Voit lähettää asiasta myös Palvelupyynnön Soneran Omien Sivujen kautta.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.