Skip to main content

Laajakaista valokuitu 10 Mbit Ethernet ei toimi

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Tilasimme laajakaista valokuidun 10 Mbit/Ethernet. Pääsemme vain kirjautumissivulle, jossa sanotaan, että liittymäsi on käyttövalmis. Voisitteko tarkistaa, että liittymä toimii oikein? Profiilista löytyy liittymänumero.

2 kommenttia

  • July 1, 2013
Moi taas,
Sain kuin sainkin asiakaspalvelijanne kiinni, kun en suostunut juttelemaan robottiäänen kanssa. Ongelma oli teidän päässä ja asiakaspalvelija korjasi ongelman välittömästi, siitä kiitos hänelle. Henkilökohtaisen palvelun saaminen Soneralta tuntuu olevan erittäin hankalaa. Toivottavasti netti toimii tästä eteenpäin.

  • July 2, 2013
Hei uusi_asiakas

Mukava kuulla että saimme ongelmasi nopeasti ratkaistua heti puhelun aikana! Kiitos myös palautteestasi, välitän risut ja ruusut eteenpäin!

Muistathan että voit soittamisen sijaan tehdä häiriöilmoituksen verkossa esim. matkapuhelinyhteyttä käyttäen.