Tilasin jokin aika sitten Sonera laajakaistan - puhelinmyyjän ilmoituksen mukaan asennuksen pitäisi olla tänään tai huomenna (20. tai 21.4.). Huomasin jokin aika sitten, että postitse saapuneessa palvelusopimuksessa on virheellinen osoite (muuten oikein, mutta asunnon nro väärä), vaikka se minut löysikin. Olen hermoja repien muutaman kertaa yrittänyt soittaa palvelunumeroon (mutta turhaan) selvittääkseni, ettei nyt vain asentaja mene tekemään asennusta väärään osoitteeseen & ylipäätään selvittääkseni, että onko asennus nyt sitten viimeistään huomenna tulossa (olisin juuri sopivasti kotonakin kun lapsi on sairaana) - mutta miten ihmeessä nyt sitten saan tämän asian selvitettyä, kun puhelimella ei pääse läpi, enkä tästä nettisysteemistäkään tiedä, että koska täällä mahdollisesti joku soneralainen olisi ohjeistamassa eteenpäin. Minun pitäisi tietysti saada ilmoitettua oikea osoite, mutta miten ihmeessä?!?
Sivu 1 / 1
"Me asiakaspalvelusta olemme aktiivisesti mukana" - olisi hyvä tietää mitä tämä sivun ylälaidassa killittävä mainosslogan tarkoittaa, kuinka pian voin odottaa vastausta/toimintaohjetta ongelmatilanteeseeni, joka on Soneran itsensä aiheuttama? Tänään viimeistään asennuksen pitäisi tapahtua - mitäs sitten, jos laajakaista asennetaan väärään asuntoon (tämä on VVO-talo, jossa soneran kanssa sopimus, eli voi olla mahdollista että säädöt tehdään jostain talon boksista käymättä asiakkaan kotona ollenkaan). Minulla lakkaa kohta vanha sopimus toimimasta, ja näinä päivinä olisi kyllä tosi hankala olla ilman nettiyhteyttä...
Sinun kannattaa ottaa yhteyttä Soneran asiakaspalveluun, jotta asennusaika ja muut asiaan liittyvät epäselvyydet ratkeavat. Koska tilanteen selvittämiseksi tarvitaan asiakastietoja ja asia on kiireellinen suosittelen ottamaan yhteyttä puhelimitse. Yhteystiedot löytyvät osoitteesta:
http://www.sonera.fi/Asiakastuki/Yhteystiedot
T. Jarmo
Sonera Asiakaspalvelu
http://www.sonera.fi/Asiakastuki/Yhteystiedot
T. Jarmo
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Sinun kannattaa ottaa yhteyttä Soneran asiakaspalveluun, jotta asennusaika ja muut asiaan liittyvät epäselvyydet ratkeavat. Koska tilanteen selvittämiseksi tarvitaan asiakastietoja ja asia on kiireellinen suosittelen ottamaan yhteyttä puhelimitse. Yhteystiedot löytyvät osoitteesta:
http://www.sonera.fi/Asiakastuki/Yhteystiedot
T. Jarmo
Sonera Asiakaspalvelu
Niin.. eli jatka vain oikein valitsemallasi tiellä. Tosin nykyään on nopeampi keino jonottaa mahdollisuuksien mukaan suoraan Sonera palvelupisteessä ja pyytää apua ihan oikealta asiakaspalvelijalta. Ainakin heillä on suora yhteys asiakaspalveluun ja asian etenemistä voi seurata ihan paikanpäällä. Ehkä muiden asiakkaiden läsnäolo jopa nopeuttaa haluttuun lopputulokseen pääsemisessä?
No, pääsin sitten asiakaspalvelusta puhelimitsekin viimein läpi. Olivat ehtineet tehdä kytkennän väärään osoitteeseen, mutta onneksi myös uusi kytkentä tapahtui nopeasti (toivon mukaan, en ole vielä itse ehtinyt uuden lataamista selvittämään). Toivottavasti jatko on sujuvampaa kuin ensiaskelet...
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.