laajakaista virheelliseen osoitteeseen?!?
Tilasin jokin aika sitten Sonera laajakaistan - puhelinmyyjän ilmoituksen mukaan asennuksen pitäisi olla tänään tai huomenna (20. tai 21.4.). Huomasin jokin aika sitten, että postitse saapuneessa palvelusopimuksessa on virheellinen osoite (muuten oikein, mutta asunnon nro väärä), vaikka se minut löysikin. Olen hermoja repien muutaman kertaa yrittänyt soittaa palvelunumeroon (mutta turhaan) selvittääkseni, ettei nyt vain asentaja mene tekemään asennusta väärään osoitteeseen & ylipäätään selvittääkseni, että onko asennus nyt sitten viimeistään huomenna tulossa (olisin juuri sopivasti kotonakin kun lapsi on sairaana) - mutta miten ihmeessä nyt sitten saan tämän asian selvitettyä, kun puhelimella ei pääse läpi, enkä tästä nettisysteemistäkään tiedä, että koska täällä mahdollisesti joku soneralainen olisi ohjeistamassa eteenpäin. Minun pitäisi tietysti saada ilmoitettua oikea osoite, mutta miten ihmeessä?!?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.