Hei! Asun Lahdessa ja minulla on Extra 10/2 laajakaistaliittymä. Uudet koneet toimivat hienosti (laajakaistan toimintavarmuus on ihailtavaa), mutta vanha windows 98 läppärini ei pääse verkkoon. Ilmeisesti vika on asetuksissa, koska toisen operaattorin laajakaistassa kone pääsi verkkoon normaalisti.
Mitkä asetukset minun pitää laittaa windows 98:n verkko asetuksiin? Ip-osoitteen 98:ssa voi valita automaattisesti haettavaksi, mutta muut asetukset ovat -kuten tunnettua- käsin kirjoitettavia. Eli mitä laitan seuraaviin verkon ominaisuus-valikon kohtiin:
WINS-kokoonpano
Yhdyskäytävä
DNS-kokoonpano
NetBIOS
Lisäasetukset
Sidokset
Kiitos paljon luotettavasta ja nopeasta laajakaistasta!
Hyvää kesän jatkoa koko Soneran väelle!
Laajakaista windows 98 läppäriin
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.