jees, eli otettiin tuossa noin reilu 1 ja ½ viikkoa sitten soneran laajakaista 24/1m netti. asennuspäivä oli 2.12. yhteys ei kuitenkaan pelannut ja pelkäsin että modeemini on liian vanha joten eilen kävin ostamassa uuden Telewell 501 v3 modeemin joka tukee ADSL+2 modulointia. noh tulen innoissani asentamaan modeemia ja katsomaan toimiiko nettiyhteys EI toimi... noh fiksailen jotaiin siinä ja huomaan että ADSL valo ei pala ollenkaan ei edes vilku. silti Lähiverkkoyhteys on tilassa : Yhdistetty, suojattu palomuurilla ja aspaan olen soittanut siellä he sanoivat että on kummallinen juttu että sieltä päin näkyy tulevan liikennettä kokoajan... ja itsehän en nettiin pääse.. mitäs tässä voisi enää tehdä, vikapalveluun olen soittanut.. aspassa sanotaan että internet yhteyteni toimii moitteettomasti mikä vialla??!!
Sivu 1 / 1
Jos Vikapalvelusta on todettu, että liittymässäsi näyttää jokin laite olevan linjalla ja liittymässä on liikennettä, mutta modeemisi adsl-valo ei syty, viittää tämä kyllä ristiinkytkentään, mahdollisesti talojakamossa. Tässä tilanteessa ei muu auta kuin ottaa uudelleen yhteyttä vikapalvelunumeroomme 0206 90101, jotta asia saadaan selvitettyä.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Jos Vikapalvelusta on todettu, että liittymässäsi näyttää jokin laite olevan linjalla ja liittymässä on liikennettä, mutta modeemisi adsl-valo ei syty, viittää tämä kyllä ristiinkytkentään, mahdollisesti talojakamossa. Tässä tilanteessa ei muu auta kuin ottaa uudelleen yhteyttä vikapalvelunumeroomme 0206 90101, jotta asia saadaan selvitettyä.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
juu otin yhteyttä ja puhuin soneran asiantuntijan kanssa. siellä nainen kertoi, että soneran jossain kytkennässä on tapahtunut virhe. aikoi laittaa sen toimituksen uusiks ja menee noin 3-5 arkipäivää ja pitäs pelata..
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.