Laajakaista yhteys
jees, eli otettiin tuossa noin reilu 1 ja ½ viikkoa sitten soneran laajakaista 24/1m netti. asennuspäivä oli 2.12. yhteys ei kuitenkaan pelannut ja pelkäsin että modeemini on liian vanha joten eilen kävin ostamassa uuden Telewell 501 v3 modeemin joka tukee ADSL+2 modulointia. noh tulen innoissani asentamaan modeemia ja katsomaan toimiiko nettiyhteys EI toimi... noh fiksailen jotaiin siinä ja huomaan että ADSL valo ei pala ollenkaan ei edes vilku. silti Lähiverkkoyhteys on tilassa : Yhdistetty, suojattu palomuurilla ja aspaan olen soittanut siellä he sanoivat että on kummallinen juttu että sieltä päin näkyy tulevan liikennettä kokoajan... ja itsehän en nettiin pääse.. mitäs tässä voisi enää tehdä, vikapalveluun olen soittanut.. aspassa sanotaan että internet yhteyteni toimii moitteettomasti mikä vialla??!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.