Skip to main content
Laajakaista yhteys katkesi tiistaina 6.4 ja tein melkein samantien vikailmoituksen. Vikailmoituksen tekemisen jälkeen saapui tekstiviesti, jossa sanottiin että vika korjataan kahden työpäivän kuluessa. Yhteys on kuitenkin edelleen poikki eikä Modeemini Telewell ea501v2 edes vilkuta ADSL-valoa. Eilen tuli tekstiviesti, jossa sanottiin vian liittyvän alueelliseen vikaan. Kuitenkin lähistöllä asuvien ystävien sonera laajakaistat toimivat moitteetta. Mikä vian korjaamisessa kestää?
Joskus viankorjaus saattaa kestää yli kaksi vuorokautta ilmoitushetkestä. Tässä tapauksessa vika näyttäisi korjaantuneen ja yhteytesi pitäisi taas toimia normaalisti. Jos yhteytesi ei kuitenkaan edelleenkään toimi modeemin resetoinninkaan jälkeen, kannattaa liittymästä jättää uusi vikailmoitus.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa