Olen uusi asiakas ja sain tekstiviestillä tiedon että lasku on mennyt emailiin mutta osoite oli väärä. Soitin asiakaspalveluun ja korjautin email osoitteeni mutta en ole saanut vieläkään laskua emailiini. Voisitteko toimittaa laskun tavalla tai toisella ennen eräpäivää.(30.7.14)?
Sivu 1 / 1
Hei maunotimo,
Lisäätkö asetuksista asiakasnumerosi näkyviin ilman välimerkkejä?
Asiakasnumeron löydät tarvittaessa omilta sivuilta. Omilta sivuilta löytyy myös laskusi, kun teet verkkopankkitunnistautumisen ja luot Sonera Tunnukset.
Tunnukset voit luoda kätevästi täällä https://www4.sonera.fi/aureg/linkAccoun ... d=some7282
Lisäätkö asetuksista asiakasnumerosi näkyviin ilman välimerkkejä?
Asiakasnumeron löydät tarvittaessa omilta sivuilta. Omilta sivuilta löytyy myös laskusi, kun teet verkkopankkitunnistautumisen ja luot Sonera Tunnukset.
Tunnukset voit luoda kätevästi täällä https://www4.sonera.fi/aureg/linkAccoun ... d=some7282
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.