Skip to main content

laajakaistalasku väärään emailiin

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Olen uusi asiakas ja sain tekstiviestillä tiedon että lasku on mennyt emailiin mutta osoite oli väärä. Soitin asiakaspalveluun ja korjautin email osoitteeni mutta en ole saanut vieläkään laskua emailiini. Voisitteko toimittaa laskun tavalla tai toisella ennen eräpäivää.(30.7.14)?

1 kommentti

  • July 25, 2014
Hei maunotimo,


Lisäätkö asetuksista asiakasnumerosi näkyviin ilman välimerkkejä?

Asiakasnumeron löydät tarvittaessa omilta sivuilta. Omilta sivuilta löytyy myös laskusi, kun teet verkkopankkitunnistautumisen ja luot Sonera Tunnukset.
Tunnukset voit luoda kätevästi täällä https://www4.sonera.fi/aureg/linkAccoun ... d=some7282