Onko mahdollista muuttaa nykyistä 24/1 -liittymää (53€) tarjouksessa olevaan 18kk määräaikainen 24/1 (38€) liittymään?
Vai onko niin, että vanhat asiakkaat saavat maksaa enemmän kuin uudet?
Vai onko ainut mahdollisuus sanoa liittymä irti ja liittyä joskus myöhemmin uudellee jos on tarvetta?
Jos muutos on mahdollinen niin miten tulisi menetellä?
Sivu 1 / 1
Yleensä kaikki nykyasiakkaille suunnatut tarjoukset edellyttävät esimerkiksi nopeudennostoa. Sinun kannattaa kuitenkin soittaa maksuttomaan myyntipalvelunumeroomme 0800 133133 (arkisin klo 8-20, lauantaisin klo 9-16.30), josta saat ajamukaisen tiedon tarjouksista, joita liittymässäsi voi hyödyntää.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.