Skip to main content

Laajakaistaliittymä

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei!

Laajakaistaliittymäni ei toimi. Liittymä tilattu heinäkuussa, liitetty elokuussa. Modeemi toimii, tarkistettu. Arvelisin että vika on siellä teidän päässä, siis että teiltä ei saada yhteyttää mun modeemiin tai että vika on mun puhelinpistokkeessa. Miten mun nyt pitäisi toimia? Voitteko sieltä tarkistaa tilanteen? Yritin soittaa...olette jonossa, odottakaa hetki....olisin pyytänyt teiltä yhteydenottoa...ensin oli huoltokatkos ja sitten ei löytynyt vapaita aikoja 😕

Sari

1 kommentti

  • 0 kommenttia
  • 2. lokakuuta 2014
Moikka Sari!

Kyllähän se vika tieten rajautuu verkkoon jos modeemi tarkistettu ja toimii. Ei siellä tosiaan modeemia linjoilla näkynyt kun katsoin liittymää. Jos et puhelimella vikapalveluun 020690101 saa yhteyttä niin voit jättää vikailmoituksen sonera.fi omien sivujen kautta.

Vastaa