Skip to main content
Hei!

Laajakaistaliittymäni ei toimi. Liittymä tilattu heinäkuussa, liitetty elokuussa. Modeemi toimii, tarkistettu. Arvelisin että vika on siellä teidän päässä, siis että teiltä ei saada yhteyttää mun modeemiin tai että vika on mun puhelinpistokkeessa. Miten mun nyt pitäisi toimia? Voitteko sieltä tarkistaa tilanteen? Yritin soittaa...olette jonossa, odottakaa hetki....olisin pyytänyt teiltä yhteydenottoa...ensin oli huoltokatkos ja sitten ei löytynyt vapaita aikoja 😕

Sari
Moikka Sari!

Kyllähän se vika tieten rajautuu verkkoon jos modeemi tarkistettu ja toimii. Ei siellä tosiaan modeemia linjoilla näkynyt kun katsoin liittymää. Jos et puhelimella vikapalveluun 020690101 saa yhteyttä niin voit jättää vikailmoituksen sonera.fi omien sivujen kautta.

Vastaa