Hei!
Laajakaistaliittymäni ei toimi. Liittymä tilattu heinäkuussa, liitetty elokuussa. Modeemi toimii, tarkistettu. Arvelisin että vika on siellä teidän päässä, siis että teiltä ei saada yhteyttää mun modeemiin tai että vika on mun puhelinpistokkeessa. Miten mun nyt pitäisi toimia? Voitteko sieltä tarkistaa tilanteen? Yritin soittaa...olette jonossa, odottakaa hetki....olisin pyytänyt teiltä yhteydenottoa...ensin oli huoltokatkos ja sitten ei löytynyt vapaita aikoja
Sari
Sivu 1 / 1
Moikka Sari!
Kyllähän se vika tieten rajautuu verkkoon jos modeemi tarkistettu ja toimii. Ei siellä tosiaan modeemia linjoilla näkynyt kun katsoin liittymää. Jos et puhelimella vikapalveluun 020690101 saa yhteyttä niin voit jättää vikailmoituksen sonera.fi omien sivujen kautta.
Kyllähän se vika tieten rajautuu verkkoon jos modeemi tarkistettu ja toimii. Ei siellä tosiaan modeemia linjoilla näkynyt kun katsoin liittymää. Jos et puhelimella vikapalveluun 020690101 saa yhteyttä niin voit jättää vikailmoituksen sonera.fi omien sivujen kautta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.