Laajakaistaliittymä tunnukset ja etätallennus
Olisi kiva käyttää etätallennusta, mutta jostain syystä en ole saanut tai sitten muista enää laajakaistaliittymäni salasanaa ja mikäli olen ymmärtänyt oikein niin juuri sen salasanan tarvitsee, että pääsee käyttämään etätallennusta. Omille sivuille pääsen kyllä, mutta sieltä ei löydy etätallennuksesta mitään. Sähköpostiin en pääse, koska ei hyväksy mitään salasanaa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.