Hei,
tilasin laajakaistaliittymän joulukuun alkupuolella ja sopimuspaperit tuli postiluukusta 9.12, missä sanottiin omien sivujen tunnuksien tulevan myöhemmin tekstiviestinä ja WLAN modeemin myös.
Onkohan asia käsittelyssä vielä vai mistä viive? Asiakaspalveluun en enää jaksa jonotella.
-Sami
Laajakaistaliittymän avaus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.