Skip to main content
Ihmettelen suuresti,että uuteen osoitteeseen muuttaessa menee kuukausi, että saa liittymän auki. Mielestäni olisin oikeutettu saamaan hinnanalennusta, kun en ole pystynyt nettiä kerran käyttämään. Sain varmistuksen muutosta vasta niin myöhään,etten voinut aikaisemmin ilmoittaa muutosta. Olen viime vuonna muuttanut myös, ei kai minulle tule nyt vielä lisälaskua muutosta? Jos lisälaskua tulee, alan kyllä vakavasti harkitsemaan vaihtoa toiseen firmaan. Voinko saada hinnanalennusta ajalta 15.1. - 9.2., koska Sonera ei ole saanut napsautettua yhteyttäni päälle uudessa osoitteessa?
Liittymän toimitusaika muuton yhteydessä on sama kuin uutta liittymää tilattaessa. Omalla alueella (Soneran puhelinlinjat) toimitusaika on noin viikko ja kilpailijan puhelinjohtoalueella toimitusaika on noin kolme viikkoa tilaushetkestä.

Tässä tapauksessa, jos uusi osoite on kilpailijan alueella ja siirto on tilattu 15.1., on kyseinen toimitusaika normaali, eikä siirron ajalta hyvityksiä myönnetä.

Liittymän siirto on maksuton kerran kalenterivuodessa, joten viime vuonna tehty siirto ei vaikuta tämän siirron maksullisuuteen. Seuraavista mahdollisista siirroista tämän kalenterivuoden aikana peritään erillinen toimenpidemaksu, joka on 47,00 euroa.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa