Ihmettelin kun laajakaistan kuukausilaskuni hinta nousi tammikuusta 2009 helmikuuhun 2009 tasan 10 Eur 24.39->34.39. Itse en ole pyytänyt liittymääni mitään muutoksia, enkä muista saaneeni Soneralta ilmoitusta moisesta hinnannostosta. Veikkaan, että kysymyksessä on laskutusvirhe.
Yritin olla yhteydessa neuvontaan, mutta palvelua ei saa jonotuksen takia. Ja jonotuksenkin sanottiin olevan maksullista. Useimmat palveluntarjoajat ovat siirtyneet ilmaiseen jonotukseen, mikä on vähintä, mitä voisin odottaa kun palvelua ei saa. Onkohan soneralla ihan puhtaat jauhot pussissa?
Sivu 1 / 1
Jos et pääse puhelimitse läpi asiakaspalveluumme, voit myös täyttää palvelupyyntölomakkeen, jonka pohjalta sinulle soitetaan vuorokauden sisällä. Palvelupyyntölomake löytyy Omilta sivuilta (https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/) 'Apua ongelmiin' -kohdan alta.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Itse käytin kyseistä lomaketta pariinkin kertaan saman aiheen tiimoilta, mutta viikon odottelun jälkeen jouduin kuitenkin sitten soittamaan asiakaspalveluun. Kuinka pitkä on Soneran vuorokausi?
Ja itse aiheeseen.. Ensimmäinen asiakaspalvelija "kysyi pomoilta" ja antoi vastauksen, että lasku on ihan oikein, hinta pompsahtanut kympillä. En tähän kuitenkaan tyytynyt, koska ajantasalla olevissa hinnastoissa oli vanha hinta, joten soitin palveluun uudestaan, jolloin sanottiinkin, että joo, väärä hinta, voin korjata oikean loppusumman itse laskuun.
Ja itse aiheeseen.. Ensimmäinen asiakaspalvelija "kysyi pomoilta" ja antoi vastauksen, että lasku on ihan oikein, hinta pompsahtanut kympillä. En tähän kuitenkaan tyytynyt, koska ajantasalla olevissa hinnastoissa oli vanha hinta, joten soitin palveluun uudestaan, jolloin sanottiinkin, että joo, väärä hinta, voin korjata oikean loppusumman itse laskuun.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.