Skip to main content

Laajakaistaliittymän toimitus

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei!

Ostimme kiinteän laajakaistaliittymän liikkeestänne 30.4.2013. Toimitusaika oli 2 viikkoa ja sovimme asennuspäiväksi 14.5. Tällöin asentaja soitti ja kertoi ettei kerkeä tulemaan. Hänestä ei kuulunut mitään joten kävin liikkeessänne 15.5 josta sain uuden ajan asennukselle joka oli 17.5. Asentaja saapui, mutta totesi että tapaninmyrskyn jäljiltä (puolitoista vuotta sitten) puhelinlinjoja ei ollut korjattu vaan ne oli jätetty roikkumaan. Hän kuitenkin kertoi, että viikon päästä eli tänään 24.5 linjat korjattaisiin. Täällä ei ole kuitenkaan kukaan käynyt ja linjat roikkuvat tolpissa edelleen. Kysyisinkin, että mistä voin tiedustella aikataulusta, että saisimme laajakaistan toimimaan?

6 kommenttia

  • May 24, 2013
Hei Elias123,

Ikävä kuulla että liittymän toimitus on mennyt näin pieleen. Katsotaan jos tätä kautta saataisin asiaan hieman selvyyttä. Voit tarvittaessa olla suoraan vikapalveluummekin yhteydessä.

Oliko sinulla tiedoissa liittymän numero tai tilausnumero? Tarkistaisitko tiedoissasi näkyvän asiakasnumeron ja laitat sinne joko tuon 333 alkuisen liittymänumeron tai tilausnumeron, niin tarkistetaan asiaa.

Jos laitat liittymänumeron, niin jätä välissä oleva "-" merkki pois. Liittymänumero on siis muodossa 333-123456, mutta lisää se muodossa 333123456.

Lisääminen ja tarkistaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profliili >> Asiakasnumero.

  • May 24, 2013
Profiilissani pitäisi nyt olla asiakasnumero ilman tuota "-" merkkiä

  • May 24, 2013
Hei Elias123,

Kiitos! Nyt löytyi liittymän tiedot. Pahoittelut tosiaan liittymän toimituksen viivästymisestä ja kaikesta vaivasta jota olet tähän asti joutunut näkemään asian eteen. Laitan asian heti eteenpäin toimituspuolemme selvitettäväksi.

  • May 24, 2013
Kiitos vastauksesta ja avustasi!

  • May 29, 2013
Hei!

Onko tietoa siitä milloin voimme saada asentajat paikalle ja liittymämme toimintaan?

  • May 30, 2013
Hei Elias123

Valitettavasti en osaa sanoa tarkkaa päivää, milloin yhteys saadaan toimimaan. Pyydän toimitustamme informoimaan sinua heti, kun he saavat tarkempaa tietoa asennuspäivästä.