Hei!
Ostimme kiinteän laajakaistaliittymän liikkeestänne 30.4.2013. Toimitusaika oli 2 viikkoa ja sovimme asennuspäiväksi 14.5. Tällöin asentaja soitti ja kertoi ettei kerkeä tulemaan. Hänestä ei kuulunut mitään joten kävin liikkeessänne 15.5 josta sain uuden ajan asennukselle joka oli 17.5. Asentaja saapui, mutta totesi että tapaninmyrskyn jäljiltä (puolitoista vuotta sitten) puhelinlinjoja ei ollut korjattu vaan ne oli jätetty roikkumaan. Hän kuitenkin kertoi, että viikon päästä eli tänään 24.5 linjat korjattaisiin. Täällä ei ole kuitenkaan kukaan käynyt ja linjat roikkuvat tolpissa edelleen. Kysyisinkin, että mistä voin tiedustella aikataulusta, että saisimme laajakaistan toimimaan?
Laajakaistaliittymän toimitus
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.